5/11/2014

HOUSE BY F

Löysin eilen instagrammista ihan sattumalta aivan ihanan nettikaupan nimeltä House by F, ja mun on pakko tulla jakamaan tää :) Kun avasin tän nettikaupan sivut, mulla loksahti suu auki! Ensinnäkin nuo tuotekuvat on upeita! Sivuilla myydään kauniita, koristeellisia esineitä ja tekstiileitä, vähän marokkolaistyyliä. Ihania lyhtyjä ja maljakoita. Löysin vaikka mitä "pakko saada" juttua.. Sivuilla ei ole mikään hirveän suuri tuotevalikoima, mutta kaikki tuotteet vaikuttaa tarkkaan harkituilta. Kaiken lisäksi tämän ihanan yrityksen perustaja on 18-vuotias, Fanny Johansson. Mun mielestä on ihailtavaa ja rohkeeta perustaa näinkin nuorena oma yritys.
Untitled-1 Untitled-2  Ensiviikolla saan palkan, ja ajattelin laittaa tilaukseen yhden lasisen kuutiokynttilätelineen, jollasta oon katellut aikaisemmin toisesta nettikaupasta. Tuolla niitä oli edullisemmalla. Myös sivuilla myytävät julisteet/printit kotiuttaisin mielelläni, kun mulla on muutenkin ollut aikomuksena hankkia tänne olkkariin pari taulua kivoilla printeillä. Käykää tekin kurkkaamassa!
Housebyf.fi <

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti