1/30/2014

IM HAPPY

_MG_1152 – Kopio _MG_1144 _MG_1191 _MG_1148

Apuaaa! Mä irtisanoin itteni tänään tästä kämpästä. Kuukausi siis aikaa ettiä uus :D Oon innoissani ja samalla pelottaa jos en löydäkkään kivaa kämppää. Kävin tänään taas kattomassa paria kämppää. Eikä kumpikaan oikein iskeny. Vitsit. Haluisin vaan äkkiä muuttaa pois täältä ja päästä sisustamaan uutta kämppää.
Ja taas joku popittaa mun naapurissa, tehny sitä oikeestaan jo pari tuntia. Rasittavaaa.

Viimeviikolla yks tyyppi pelasti yhestä meidän moonta vuotta vanhasta koneesta kuvat! Meillä oli siis läppäri josta oli menny akku jä näyttö rikki. Kone oli maannu monta vuotta kaapissa. Olin ihan ihmeissäni kun se sai ne kuvat talteen, en ees tiennyt että semmonen on mahollista! Oli ihan kiva katella niitä kuvia, suurin osa oli ajalta 09-10. Ei siinä koneella ollu ku pienet 14 000 kuvaa.. :'D Aattelin laittaa niitä kuvia tännekkin jossain välissä!
Nyt mä meen tekemään jotain iltapalaa ja kattomaan poliiseja!

2 kommenttia: